Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Ε... ας μιλήσουμε για την πνευματική ζωή του τόπου...
Οι φωτογραφίες είναι από την παρουσίαση του βιβλίου "Τα κείμενα των Φιλίππων", από την Κάπα Εκδοτική, συλλογική δουλειά πολλών αξιόλογων συγγραφέων. Αυτοί οι Καβαλιώτες, μας έχουν συντρίψει... Πολλές δραστηριότητες! Μήπως να ζηλέψουμε οι εδώ κάτω;

Σήμερα που δεν έχω όρεξη για πολλά λόγια, τσαλαβουτώντας στο ίντερνετ, βρίσκω μια δικαιολογία για να μη δουλέψω τα δικά μου κείμενα. Ας τα αφήσω να περιμένουν... Τα καλά λόγια του επιμελητή μου -ότι από μια γρήγορη εκτίμηση βρίσκει πως οι ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΕΣ έχουν ένα πολύ καλό κείμενο- με τόνωσαν και αποφάσισα να ζητήσω άδεια άπό τη Μούσα. Για λίγο... Επειδή κι εγώ δεν μπορώ να κρατήσω την αναπνοή μου για πολύ...
Τα νέα του Γενάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου