Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

Δύο μέτρα

 


1.

Εγώ: Μιλάω με κάποιον στο ίντερνετ που είναι 34 ετών. Με θέλει. 

Ο φίλος μου ο γκέι (σχεδόν συνομήλικός μου): Μαμά ψάχνει.  

2. 

Εγώ: Είναι καλό παιδί ο 25ρης που βγαίνεις; 

Ο φίλος μου ο γκέι (σχεδόν συνομήλικός μου): Αχ! Είναι τέλειος! 

1. 

Εγώ: Μου έστειλε μήνυμα χτες ο πρώην μου, να μου πει λέει, μια καλημέρα. Έχουν ταραχτεί τα μέσα μου. Δεν ξέρω τι να κάνω. Να απαντήσω; 

Ο φίλος μου ο ετεροφυλόφιλος: Ούτε καν! Μην απαντήσεις. Δεν έχει νόημα. 

2.

Εγώ: Χτες στα γενέθλιά της, της έστειλες λουλούδια,  της αγόρασες τούρτα, κατέβηκες ένα σωρό χιλιόμετρα για να την πάρεις από τη δουλειά και να την βγάλεις για φαγητό, και εκείνη σου είπε ότι θέλει να χωρίσετε και σε παράτησε μονάχο στο τραπέζι! Και το βράδυ σου έστειλε μήνυμα: έφτασες καλά; Μην της απαντήσεις, άσε την να τιμωρηθεί. 

 Ο φίλος μου ο ετεροφυλόφιλος: Μα με ρώτησε από άνθρώπινο ενδιαφέρον. Της απάντησα ότι έφτασα καλά. 

1.

Εγώ: Μα τι μου ζητάς τώρα; Αφού είσαι παντρεμένος! Ήθελες η γυναίκα σου να φλερτάρει με άλλον; 

Ο άντρας:  Τι;;; Θα της κόψω τα πόδια!

2

Εγώ (σε απατημένο). Τι να σου πω; Άμα δεν την εμπιστεύεσαι πια, χώρισέ την. Δεν μπορείς να ζεις  συνέχεια με την υποψία. 

Ο άντρας: Την πουτάνα, να μου το κάνει εμένα αυτό! Θα την ξεσκίσω!

1. 

Εγώ: Ο αδελφός σου με χτύπησε! 

Η κουνιάδα: Έλα, μωρέ, χαδάκια είναι αυτά!

2.

Η κουνιάδα: Ακούς εκεί να χτυπάει την κόρη μου το ρεμάλι! Γεμάτο μελανιές είναι το κοριτσάκι μου!

Εγώ: .....


Συμπέρασμα 1: Μακριά από τον κώλο μας κι ό, τι θέλει ας γίνει!   

Συμπέρασμα 2: Οι άνθρωποι κρίνουν με δύο μέτρα και δύο σταθμά. Άλλα για τους ίδιους, άλλα για τους άλλους. Με λίγα λόγια; Άλλα 'ντ' άλλα, της Παρασκευής το γάλα.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου