Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

Εποχή ευτυχίας

 



Ο Δ. μου τηλεφωνεί και δηλώνει πως είναι καλά. Πως νιώθει μια ευτυχία μέσα του, που τη φοβάται. 

-Φοβάμαι μην πεθάνω όποτε νιώθω ευτυχία. 

Δηλώνει ευτυχισμένος αλλά εγώ ακούω το κλάμα μέσα του. 

-Μεγαλώνω, μου λέει. Το σώμα μου αλλάζει. Θέλω, αν πεθάνω σε εποχή ευτυχίας, να πει κάποιος στους δικούς μου ότι πέθανα ευτυχής, να μην υποφέρουν.

Τον ακούω χωρίς να τρομάζω. Είναι σα να μου ζητάει να είμαι ο αγγελιοφόρος της ευτυχίας του μετά θάνατον. 

Όπως η Τ. 

Είπε να της κάνω τη χάρη να ζητήσω από το Θεό να την πάρει, να μην υποφέρει από τις χημειοθεραπείες και την καθημερινή πτώση της. 

-Εσύ είσαι καλός άνθρωπος, είπε, και έχεις υποφέρει πολλά. Εσένα ο Θεός θα σε ακούσει. 

Δεν τρομάζω. 

Αν μπορέσω θα κάνω αυτά που μου ζητήθηκαν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου