Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016




Τόσα άστρα και γώ να λιμοκτονώ
χρωματίζω πουλιά, χάρτινα πουλιά
και περιμένω να κελαηδήσουν,
και περιμένω να κελαηδήσουν…
γιατί χειμώνιασε.
 
Τόσα άστρα και εγώ να λιμοκτονώ
κάνε λοιπόν κύριε
να ‘χει κανείς ένα φίλο
δος του ένα σκυλί
ή ένα φανάρι του δρόμου
γιατί χειμώνιασε.


Καλότυχο που
δεν βλέπει  πόσο μαύρο
το περιβάλλει.



 
Κοτσύφι 2
Βρέξει χιονίσει
Φοράει το μαύρο του.
Κανένα πένθος.
 
Θεμέλιο χρώμα
Πληγωμένο κοτσύφι
από  κλαρί σε κλαρί.
Καθώς το αίμα του
στάζει στο χιόνι,
πληθαίνει το μαύρο.

 
Το πληγωμένο πουλί
 
Pouli_pligomenoΟύτε πού θυμάμαι πότε και πώς
κράτησα στη χούφτα μου ένα πληγωμένο πουλί
πού είχε αφεθεί στο έλεός μου
και με κοίταζε επίμονα σαν κάπου να μ' είχε ξαναδεί,
και με κοίταζε περίλυπα
χωρίς μια τόση δα κίνηση φτερούγας,
χωρίς μια τόση δα κίνηση ποδιού.
Ούτε που θυμάμαι.
Μπορεί, μάλιστα, ποτέ να μην έγινε αυτό
κι όμως το βλέμμα του μ' ακολουθεί χρόνια τώρα,
μπορεί να μην έγινε
κι όμως το νιώθω χρόνια τώρα στη χούφτα μου
να μη χάνει ευκαιρία να με κοιτάξει
να καραδοκεί μόλις ανοίξω τη χούφτα
να με κοιτάξει.






Απόστολος Λυκεσάς

Στυμφαλίδες όρνιθες
Λάθος. Λάθος. Λάθος.
Λάθος και πάλι λάθος.
Δεν είναι αυτός
που μας εξόντωσε.
Εσείς αποξηράνατε τα παραμύθια σας.

Χελιδόνια
Αμετανόητοι εμείς.
Θα περάσουμε και φέτος απέναντι
όπου μοσχοβολούν φούλια αράπικα
κι ας αστράφτουν απειλητικά γιορντάνια
από μασέλες ανθρωποφάγων.

http://www.drakotrypa.gr
Τα αποδημητικά 
Διάολε! Τα χελιδόνια! 
πάνε έρχονται 
πάνε έρχονται
πιάνουν έναν τόπο στο μπαλκόνι
κουτσουλάνε τα πλακάκια μου
με ζαλίζουν με τα τσιρίγματά τους
μου προκαλούνε πυρετούς αγάπης
κι ύστερα απέχθεια
για την γλιστερή σιωπή που απλώνεται με το φευγιό τους
και του χρόνου ξανακάνουν το ίδιο
άι σιχτίρ!
Ε.Κ.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου