Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022

Πορτραίτα ζώων

 



Επειδή μια καλή φωτογράφιση (δεν ξεχνώ πως είναι δικό σου παιδί, εσύ έριξες το σπέρμα, εσύ με φρόντισες σε τούτη την εγκυμοσύνη μου) 


επειδή μια καλή φωτογράφιση με γεμίζει τόσο που θέλω να ξεσπάσω

να εκτονώσω 

να ξεχύσω τα σωθικά μου

κι ας τα δουν κι άλλοι

κι ας δουν τα σωθικά μου και τους λαβύρινθους μέσα μου

φωτογράφισα άλογα και πορτραίτα ζώων 

λιοντάρια που κοιμούνται

κριάρια που μου μοιάζουν

πουλάκια σε κλαρί

λαιμούς φλαμίνγκο

γαζέλες

μέχρι που ένα λάμα με έφτυσε κατάμουτρα

χορτάρια και σάλια πετάχτηκαν από τα στραβά του δόντια

ενώ του έλεγα πόσο όμορφο ήταν

το έχω ξαναπάθει

ενώ σου έλεγα πόσο όμορφος ήσουν με έφτυσες κατάμουτρα

βλέπεις πόσο συνηθισμένο είναι

σκούπισα τα βρωμερά σάλια τού λάμα

του φώναξα πως είναι άσχημο

(κι ας μην το πίστευα κατά βάθος) 

και συνέχισα να φτιάχνω πορτραίτα ζώων

που δεν χρησιμεύουν σε τίποτα. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου