Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2021

Ποιος έφαγε, από τη βασιλόπιτα, το κομμάτι που λείπει

 


Καλή καινούργια χρονιά!

Δεν έχω και πολλή όρεξη σήμερα... 

  1. Φταίει η βεγγέρα που θα πάω το μεσημέρι και εκεί θα συναντήσω ανθρώπους που δεν θα έκανα ποτέ παρέα. 
  2. Φταίει η πίτα που έχω υποσχεθεί να πάω στη βεγγέρα, αλλά βαριέμαι να τη φτιάξω. 
  3. Φταίει που κοιμόσουνα χτες και δεν άκουσες το τηλέφωνο. 
  4. Φταίει που το πρόγραμμα ήχου για το μικρόφωνο που αγόρασα, δεν λειτουργεί. 
  5. Φταίει που όλη τη νύχτα στις δύο, στις τρεις, στις τέσσερεις, στις εφτά, έχονταν μηνύματα για χρόνια πολλά και με ξυπνούσαν. 
  6. Φταίει η αδερφή μου που μου ζήτησε να μην χαμηλώνω τις νύχτες τον ήχο του τηλεφώνου, μήπως πάθει τίποτα και χρειαστεί να με πάρει. 
  7. Φταίει που επειδή το πρωί βαριόμουνα να σηκωθώ από το κρεβάτι, άργησα να φτιάξω καφέ και πρόλαβε να με πιάσει πονοκέφαλος. 
  8. Φταίει που ενώ κωλοχτυπιέμαι με μια δίαιτα δεκαπέντε μέρες, σήμερα θα φάω βασιλόπιτα και αύριο δεν θα τολμάω να ζυγιστώ. 
  9. Φταίει που ενώ μέσα στο ψυγείο έχω ωραία πορτοκάλια και στα δέντρα μου έξω κρέμονται ωραία μανταρίνια εγώ με τη δίαιτα απαγορεύεται να τα αγίξω μέχρι να χάσω δέκα καταραμένα κιλά. 

Ωραία. Εκτονώθηκα τώρα. 

Ας τα πάρουμε από την αρχή. 

  1. Στη βεγγέρα θα πάω γιατί θα συναντήσω και ανθρώπους που περνάω μαζί τους καλά. 
  2. Την πίτα θα την φτιάξω γιατί θέλω να αποδείξω και σε μένα και στους άλλους ότι φτιάχνω καλές πίτες. 
  3. Το ότι δεν άκουσα τη φωνή σου το πρώτο λεπτό της καινούργιας χρονιάς δεν θα πει τίποτα, αφού θα την ακούω όλη τη χρονιά ούτως ή άλλως.
  4. Το πρόγραμμα ήχου θα το παλέψω και θα το καταφέρω κάποια στιγμή που δεν θα έχω άγχος. 
  5. Θα κλείνω τον ήχο του κινητού ώστε να κοιμάμαι και πάλι ήσυχα. 
  6. Η αδελφή μου -αν κάτι συμβεί, που δεν πρόκειται-, ας μάθει να παίρνει στο σταθερό μου.
  7. Πίνω τον καφέ μου, τα αγγεία διεστάλησαν μια χαρά, ο πονοκέφαλος πέρασε. 
  8. Θα φάω τη βασιλόπιτα και η δίαιτα θα πάει μερικές μέρες παραπίσω. Έτσι κι αλλιώς τόσα χρόνια παλεύω να χάσω αυτά τα δέκα κιλά! Ένα κομμάτι βασιλόπιτα μας μάρανε; 
  9. Τα φρούτα από το ψυγείο και από τα δέντρα μου θα τα πάω στο Χαλάνδρι να τα φάνε η Μιμία και τα παιδιά μου. 

Voila!

Να που μια ωραία ημέρα, ανάλαφρα, ξεκινάει!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου