Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Είναι νωρίς



Ακόμα για την εποχή μας 
είμαστε αρκετά τρελλοί
όμως είναι γραμμένο πια 
το λουλούδι αυτό εμείς οι δυο 
μια για πάντα το κόψαμε
ειναι γραμμένο 
στις μέρες στο μυαλό και στα χρόνια μας
μα είναι νωρίς αγάπη μου να μιλάς για μένα και για σένα
το αδοκίμαστο δεν το αντέχουν οι άνθρωποι
κι ούτε που ξέρουμε ακόμα για πόσο 
πρέπει να πάω το αυτοκίνητο στον ηλεκτρολόγο
τι θα μαγειρέψεις σήμερα;
ανέβασα ένα βαρύ κιβώτιο στο πατάρι και πονά η μέση
λέξεις και κάθε μέρα και νωρίς και 
σήμερα δεν έχω όρεξη να σε αγκαλιάσω 
όμως σαν πέφτω στο άδειο κρεβάτι μου ξέρω ότι τα χέρια σου θα με αποκοίμιζαν
θα έπαιρναν την κούραση της μέρας
την κούραση που σε γεμίζουν οι άνθρωποι
είναι νωρίς αγαπη μου 
κοίτα τα λουλούδια
στις κόκκινες φωτογραφίες μου
είναι νωρίς, μ' ακούς;
τούτο το νωρίς να ξέρεις πως θα μας φάει, αγάπη μου
λέξεις φοβερές όπως τα νωρίς και τα αργά, τα ποτέ, τα τώρα και τα πάντα
είναι επικίνδυνες
έχουνε φάει πολύ κόσμο, να ξέρεις.
 Δεν συγκατατίθεται ποτέ ο καιρός. 
Ακόμα κι αν αγαπιούνται οι άνθρωποι. 



Υ.Γ.
Ότι μοιάζει με το Μονόγραμμα του Ελύτη είναι από το Μονόγραμμα του Ελύτη. Ό,τι άλλο, δικό μου. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου