Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

Άνω θρώσκω

 


Είμαι ανήσυχο πνεύμα και Drama Queen. Παίρνω πολύ βαριά τους έρωτες και τους θανάτους. Το μόνο που με σώζει κατά καιρούς είναι ο έρωτας κι αυτός όταν κυλάει ομαλά. Είμαι ένα κριάρι που μπορεί να τους πηδήξει όλους αλλά όταν ερωτεύομαι γίνομαι πρόβατο που τρώει μπόλικο πήδημα. Και κέρατο. Και ναι, δεν ντρέπομαι καθόλου που εκθέτω τις αδυναμίες μου. Σκασίλα μου πια, κι αυτό είμαι. Κάποτε το έπαιζα θέατρο. Περσόνα. Πολλές περσόνες γιατί είχα την ικανότητα. Άλλη εδώ, άλλη εκεί, δεκάδες ρόλοι για να κρύβω αυτά που νιώθω κι αυτά που βλέπω. Επειδή νόμιζα πως προστατεύω τον εύθραυστο εαυτό. Από φόβο. Όπως μας έμαθε ο παππούς μου: όταν επρόκειτο για πολιτικά, δεν μας άφηνε να μιλάμε. Σσσσσσσσσσ... Μη μιλάς. Μη φωνάζεις. Σσσσσσσ....  Φόβος και τρόμος να μιλήσεις.  Ύστερα η μάνα μου: Με κακοποιούσε ο τέως  Σσσσσσσσσσ... έλεγε η μάνα μου. Μη μιλάς. Κάνε υπομονή, έχεις τρία παιδιά. Σσσσσ.... 

Αηδίασα με τον εαυτό μου μια μέρα. Είπα κάψτα όλα, κάντα μαντάρα. Θα μιλάω. Θα φωνάζω. Η ζωή είναι μικρή για να την περάσεις χωρίς φωνή. Αηδίασα. 

Σε κοροϊδεύει ο άλλος, εσύ Σσσσσσσ... Σε κλέβει ο αλλος, εσύ Σσσσσσ.... Σε κακοποιοεί ο άλλος, εσύ Σσσσσ... Βλέπεις να κοροϊδεύουν, να κακοποιούν, να κλέβουν τον διπλανό σου κι εσύ Σσσσσ... 

Και γιατί παρακαλώ;  Για να μη χωρίσεις, για να μην ξεβολευτείς, για να μην μπλέξεις. Αηδίασα. 

Έχω μια εκ γενετής τιμιότητα. Δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου αν την αμφισβητήσει κανείς. Ως εκ τούτου, δεν κοροϊδεύω επειδή δεν θέλω να με κοροϊδεύουν. Δεν απατώ γιατί δεν θέλω να με απατάνε. Δεν ψεύδομαι γιατί δεν θέλω να μου λένε ψέμματα. Δεν κλέβω επειδή δεν θέλω να με κλέβουν. 

Κρατείστε τα παιχνίδια σας για τον εαυτό σας. Εγώ αηδίασα. 

....Kαι πέστε με Drama Queen. Έχει αρχίσει να μαρέσει. 


Υ.Γ. 1 Φωτό: Μάνος Μπάρτης. Τον αγαπώ και τον ευχαριστώ  







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου