Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Το παντελόνι

 



Έχω ένα παλιό παντελόνι που έχει τρυπήσει. Ξέρω ότι δεν φοριέται πια. Αλλά κοίτα: 

1.Ταιριάζει πάνω μου τέλεια. 

2.Έχει σχήμα που δεν το έχω ξαναβρεί, όσο και αν έχω ψάξει. 

Κι όλο λέω έχω τόσα άλλα στην ντουλάπα, πρέπει να το πετάξω. Ωστόσο, το φοράω ακόμα, γιατί μ' αρέσει. Με προσοχή γιατί όταν κάνω κάποιες κινήσεις, οι τρύπες φαίνονται. Το φοράω, έχοντας πάντα στο νου μου να μην εκτεθώ. Μην πει κανένας ότι φορώ τρύπιο παντελόνι. 

Το κρατώ λοιπόν στην ντουλάπα μου, διπλωμένο και περιποιημένο, το φορώ ακόμα πολύ συχνά, το πλένω και το κοιτάζω και ψάχνω ίδιο. Περίπου. Ούτε. Δεν θυμάμαι καν από πού το είχα αγοράσει, αλλά τι νόημα έχει; Αλλάζουν οι μόδες. Αυτό όμως εκεί. Κι αν δε βρω ίδιο, δεν μπορώ να το πετάξω. 

Ακριβώς έτσι είναι και η σχέση μου. 

Υ.Γ. Γαμώτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου