Πέμπτη 6 Μαΐου 2021

Περί ανέμων




 https://iskra.gr/%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%84%CF%85%CF%87%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%BF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%8D%CE%BB-2/

Άκου:

Μου λέει ένας φίλος ότι τους οργασμούς που δεν πετυχαίνω στην κυριολεξία, τους μετατρέπω σε γραπτά. Ζω δηλαδή συγγραφικούς οργασμούς. 

Δηλαδή εδώ που τα λέμε τον διέψευσα, αλλά ο φίλος τείνει να βγει αληθής. 

Ζω έναν κυκεώνα από εξελίξεις, καλές εξελίξεις. Ένα βιβλίο μου μόλις εκδόθηκε, το σενάριό μου εκδόθηκε, (και μάλιστα με χορηγία του Ιδρύματος Κακογιάννη και της Εθνικής Τράπεζας Ελλάδας, (μεγαλεία, ναι;), το περιοδικό Iskra ζητά συνέχεια και δημοσιεύει διηγήματά μου, αύριο έχω φωτογράφιση, είμαι ευτυχής. Φτου μου.

Κάτι λείπει; Τι λείπει; 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου