Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023

Προγραμματισμού το εγκώμιον





 Σήμερα ξεκίνησα τη μέρα μου ελέγχοντας τον οικονομικό προγραμματισμό μου. Πώς αλλιώς; Excell και Άγιος ο Θεός. Αυστηρή παρακολούθηση, ακριβής ακολουθία, καθόλου παρεκτροπές και πρόγραμμα ίσαμε τον επόμενο Σεπτέμβρη. Και πάλι βλέπουμε, ευχόμενη τη ρουτίνα και να μην χρειαστεί οτιδήποτε έκτακτο. Γιατί το κάνω και γιατί το γράφω εδώ. Το κάνω επειδή αν δεν έκανα προγραμματισμό δεν θα τα είχα καταφέρει ίσαμε εδώ. Και το γράφω εδώ επειδή τον χώρο του blog μού τον χαρίζει  ο παγκόσμιος ιστός και αφού είναι δώρο το δέχομαι ευχαρίστως και επίσης επειδή μου επιτρέπεται ελεύθερα να βγάζω τα εσώψυχά μου (ως ημερολόγιο) και επειδή  θέλω να ξαναθυμάμαι βήματα που ίσως κάποτε θα έχω ξεχάσει. Και δε με νοιάζει που διαβάζουν κι άλλοι εκτός από μένα τα εσώψυχά μου. Δεν έχω να κρύψω τίποτα, έτσι κι αλλιώς όλοι είμαστε πια (θέλουμε δε θέλουμε) εκτεθειμένοι. Ε, και;  


Υ.Γ. 1 Παραθέτω εικόνα προσωπικής κατασκευής βρυσακίου εκ του μηδενός.* 

*με τη λεκάνη που ζύμωνε η μάνα μου κουλουράκια και μοίραζε σε όλη τη γειτονιά.

Υ.Γ.2 Τελικά μου αρέσουν τα υστερόγραφα. 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου