Παρασκευή 8 Απριλίου 2022

Φευ!




 Δηλαδή:

 Τώρα που κάνω επισκόπηση των περασμένων γεγονότων κοίτα τι συμπέρανα:

Πριν από όλα: 

Σημειώνω ότι έγραφα από παιδάκι και στο σχολείο (εξαιτίας μου) όντας στην Τρίτη Δημοτικού δημιουργήθηκε το "Χρυσό Βιβλίο". Το "Χρυσό Βιβλίο" ήταν ένα τεράστιο τετράδιο με χοντρά εξώφυλλα, που αν το κοιτούσες από το πλάι. οι σελίδες του ήταν βαμμένες χρυσές. Εκεί μέσα αρχίσαμε να γράφουμε με τα πιο καλλιτεχνικά μας γράμματα τις καλύτερες εκθέσεις μας. Τρίτη Δημοτικού. Οι πιο πολλές δικές μου. Έχασα πολλά διαλλείμματα στη ζωή μου με το να καθαρογράφω τις εκθέσεις μου με καλλιγραφικά γράμματα στο "Χρυσό Βιβλίο" του 3ου Βερβενιώτειου Δημοτικού.  

Και: 

Ως έφηβη είχα αγοράσει με το χαρτζιλίκι μου και με το baby-sitting που έκανα μια LUBITEL που έπαιρνε φιλμ 6Χ6 και φωτογράφιζα -ας υποθέσουμε- καλλιτεχνικά. Π.χ. η Αμαλία ακόμα θυμάται κάτι πόζες (για γέλια) που της είχα τραβήξει.

Αλλά ως ενήλικη:

Έγραφα απεγνωσμένα για να αποδείξω στον Α. ότι γράφω καλά. (Για να πάρω την έγκρισή του; Αναγνώριση; Ως γυναίκα ή ως συγγραφέας; Για να με αποδεχτεί; Για να με διαλέξει; Για να με αγαπάει;) 

Άρχισα να φωτογραφίζω απεγνωσμένα για να αποδείξω στον Π. ότι φωτογραφίζω καλά. (Και επαναλαμβάνω: Για να πάρω την έγκρισή του; Αναγνώριση; Ως γυναίκα ή ως συγγραφέας; Για να με αποδεχτεί; Για να με διαλέξει; Για να με αγαπάει;) 

Και φτάνω στο συμπέρασμα που είναι γελοίο: 

Εάν ο επόμενος σύντροφός μου είναι δρομέας, θα αρχίσω να τρέχω Μαραθώνιο; 

Άκυρο! Είπα Μαραθώνιο και φευ! Θυμήθηκα ότι το έχω κάνει κι αυτό! Για ένα μικρό διάστημα είχα ερωτευτεί ένα γυμναστή. Να με έβλεπες να κάνω το γύρο του γηπέδου μέσα στη νύχτα, εγώ που σιχαίνομαι τη γυμναστική, να λες ποια είναι; Ο Κεντέρης; 

Επιπλέον και παράλειψη: 

Έχω και δίπλωμα από αγώνα δρόμου 5.000 km στον Μαραθώνιο της Αθήνας. 

Άμα σας λέω πως είμαι γελοίο άτομο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου