Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2021

Καληνύχτα μάτια μου

 



Να πέφτεις για ύπνο με πρόθεση (τεχνητής) αδιαφορίας και με πρόθεση τιμωρίας: Θα σου δείξω εγώ!

Και να ακούς στον ύπνο σου τον ήχο του μηνύματός του και να μην κάνεις τον κόπο να το κοιτάξεις. Να δει αδιάβαστο το "καληνύχτα μάτια μου" που στέλνει. Θα σου δείξω εγώ! Και κοιμάσαι. Στον πιο βαθύ ύπνο σου ακούς γι'  άλλη μια φορά τον ήχο "γκλιν"! Αγκαλιάζεις το μαξιλάρι σου και γελάς. Είδες; Δεν του απάντησα καληνύχτα στο πρώτο μήνυμα, και έστειλε δεύτερο. Τι σου είναι αυτοί οι άντρες! Κρατάς σθεναρά. Δεν κάνεις τον κόπο να κοιτάξεις το τηλέφωνο. Αδιάβαστο κι αυτό. Τον τιμώρησες! Μια μέρα δική σου αδιαφορία, αδιάβαστο το κινητό. Να που μπορω να αδιαφορώ κι εγώ στα μηνύματά σου, στα καλέσματά σου. Είμαι δυνατή κι εγώ, δεν με κάνεις ό, τι θέλεις, μπορώ να ζήσω και χωρίς το "καληνύχτα μάτια μου".  Κοιμάσαι ήσυχη πια. Ξημερώνει. Γελάς μέχρι τα αυτιά που κατάφερες να του δείξεις ότι άμα θες του ανταποδίδεις τα ίσα. 

Τεντώνεσαι στο κρεβάτι, ανοίγεις τα μάτια. Πρώτη κίνηση, κινητό. να δεις τι σου έστειλε. "Καληνύχτα μάτια μου;" "Καληνύχτα καρδιά μου;" Ή "καληνύχτα μωρό μου;" 

Στα σκοτεινά ψάχνεις τα γυαλιά. Το φως του κινητού τρυπάει το σκοτάδι. Ανοίγεις. Μηνύματα. Γρήγορα, γρήγορα.  Μessenger. Μessenger. 

Κανένα μήνυμα. 

Υ.Γ. Γίνομαι ρόμπα; Σκασίλα μου! Πάει καιρός που δεν κρύβομαι πχια πίσω από το δάχτυλό μου! Πολύ ξεκούραστο το να μην προσποιείσαι και να μη φοράς συμπεριφορές. Στο προτείνω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου