Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Οι εαυτοί που άφησα πίσω



photo E.Kosmadopoulou


Καμιά φορά σκέφτομαι τους εαυτούς που έχω αφήσει πίσω. 

Το κοριτσάκι των 10 χρονών που φιλοσοφούσε μοναχό του στην αυλή του σχολείου, το κορίτσι που έτρεμε στον πρώτο του έρωτα, τη γυναίκα που περίμενε να ακούσει το πρώτο μωρουδίστικο σκίρτημα στην κοιλιά της, τη γυναίκα που έχει θρηνήσει για έρωτες και θανάτους. 

Όλα αυτά τα πρόσωπα δεν είμαι εγώ πια, έχουν σκορπιστεί και ξεμακρύνει τόσο, που τα βλέπω και με βλέπουν σαν ξένη. 

Ωστόσο, μου περνά η σκέψη μερικές φορές, ότι αυτά μου τα πρόσωπα, βρίσκονται εν ζωή σε κάποια παράλληλα σύμπαντα, απλά εγώ δεν διαθέτω τις ικανότητες να τα επισκεφτώ. 

Κι ίσως αυτός να είναι ο λόγος που δυσκολεύομαι να με φτιάξω ολόκληρη.  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου