Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016


"Kυρία, θα σε αγγίξω με τον νου μου.
Θα σε αγγίξω και θα σε αγγίξω και θα σε αγγίξω
ώσπου να μου δώσεις
ξαφνικά ένα χαμόγελο, συνεσταλμένα άσεμνο
(κυρία θα σε
αγγίξω με τον νου μου.) Θα σε αγγίξω,
αυτό είναι όλο,
απαλά κι εσύ ολότερα θα γίνεις
με απέραντη ευκολία
το ποίημα που δεν θα γράψω."
Επέτειος 
 Ντίνος Χριστιανόπουλος 
Δεν ξέρω τι της έκανες αυτής της καρδιάς και ξημεροβραδιάζεται με τ' όνομά σου όμως εγώ είμαι αδύνατος άνθρωπος, η σάρκα μου πονάει, θέλει να φάει, το αίμα μου κρυώνει, θέλει να ζεσταθεί... Να φύγεις απ' τη μνήμη μου και την καρδιά μου... 
Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά 
 Νίκος Καζαντζάκης 
Πώς αλλάζει, ανάλογα με το κλίμα, με τη σιωπή, με τη μοναξιά ή τη συντροφιά, η ψυχή του ανθρώπου...
Οι φίλοι
Ευτυχία Κοσμαδοπούλου
Οι φίλοι έμειναν ακίνητοι σαν δέντρα
στο λόφο των ανέμων
η αγάπη μου πότισε τα ακίνητα δέντρα
στο λόφο των ανέμων.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου