Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

TA XAI-KOY TOY MAH







































I
Τα στοιχειά που με καλεί η Φύση να παλέψω:
τον αέρα, τη βροχή κι εσένα.

II
Ανικανοποίητη μέλισσα
στέκεται ακόμα και στο μπουμπούκι.

III
Τόσα λουλούδια στον κήπο μου
τόσες μέλισσες να τρυγάνε.

IV
Να φυτέψεις έναν σπόρο δεν φτάνει:
Πρέπει να τον ποτίζεις ώσπου να σκάσει στον ήλιο.

V
Ο Θεός κατοικεί λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου:
Ακούω τη φωνή του τις Κυριακές.

VI
Με είδε το πουλί κι έφυγε τρομαγμένο.
Κι εγώ παρακαλούσα να μείνει λίγο ακόμα στο δέντρο μου.

VII
Χρωματιστά παραγινωμένα φρούτα στο καλάθι.
Σαν τη ζωή μου.

Ε.Κ.

ΕΥΤΥΧΊΑ ΕΊΝΑΙ

Ευτυχία είναι η ακτίνα φωτός που σε λούζει ακόμα κι όταν γύρω είναι σκοτάδι. 

Δεν μπορώ παρά να είμαι ευτυχισμένη. 
Τιμώ το δώρο κι ευχαριστώ.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου