Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022

Ρίζα

 


Μια μικρούλα κατακάθαρη ήρθε στη ζωή μου. Να είναι γερή και τυχερή. Να έχει ταλέντα και να τα αξιοποιεί. Να είναι δημιουργική και έξυπνη και τίμια και όμορφη. Να έχει όλα τα καλά από τις μοίρες και να είναι ευλογημένη από το Θεό. Οι γονείς της να την κάνουν να νιώθει ασφάλεια, να διώχνουν τους φόβους της και να τη βοηθήσουν να απλώσει σωστά τα κλαριά της. Να λουλουδίσει και να ανθίσει.

Γεννιέσαι κορυφή του δέντρου, μια κορφούλα δροσερή και φρέσκια. Γεμίζεις φύλλα, σιγά σιγά απλώνεις κλαριά. Κάτω από σένα κλαριά παλιότερα. Ο κορμός που σε στηρίζει. Κι έπειτα οι ρίζες που σε κρατάνε όρθια στο χώμα. 

Σαν έφυγε η μάνα μου είχα ρίζες ακόμα. Σαν πέθανε και η θεια μου, οι ρίζες μου,  ένιωσα πως κόπηκαν. Αναγκαστικά  τότε έγινα ρίζα εγώ. Επάνω μου στηρίζεται το δέντρο και η κορφούλα μου είσαι εσύ, καθαρή μου Δάφνη. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου