Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

Τα βράδια της Τρίτης

 



Δεν έχει πει ούτε στην αδερφή του ότι είναι gay. Της λέει απλά ότι δεν θέλει να παντρευτεί. Ωστόσο τα βράδια της Τρίτης ψαρεύει μαύρους εραστές νέους, με τη σφιγηλότητα που εκείνος έχει πια χάσει. Ασπρίσαν τα μαλλιά του και κάνει botox στις ρυτίδες του. Πού και πού με βάζει να αγγίζω τους μυς που έχει στα πόδια, περήφανος που είναι τόσο (ακόμα) σφιχτοί. Πού και πού μου σχολιάζει το πρόσωπό του (περήφανος) που δεν έχει ρυτίδες. Φωνάζει την Α. Μπέμπα Μπλάνς και γελάμε. Όταν λέω ότι κάπου πονάω μου κάνει μασάζ. Πού και πού ακουμπάει πάνω μου το παγωμένο μπουκάλι νερό και περιμένει να τρομάξω. Φτιάχνει σπιτικό γιαούρτι και μας κερνάει. Μου στέλνει φωτογραφίες με φρέσκα κορμιά που λιγουρευόμαστε και οι δύο. 

Άμα τον δείτε τις Τρίτες στο Πεδίο του Άρεως να ψάχνει για μαύρο εραστή, να τον γνωρίσετε: 

είναι ο αγαπημένος μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου